PINB w Policach w czasie pandemii Covid-19
W związku z sytuacją epidemiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 (koronawirus) zmieniamy zasady funkcjonowania PINB w Policach. Zmiany mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom i pracownikom naszego urzędu.
Od wtorku 24 listopada 2020r. do odwołania:
-rekomenduje się przesyłanie oraz składkanie wniosków i innych pism dot. m.in. postepowań administracyjnych i postepowań skargowych przez operatora pocztowego bądź za pośrednictwem skrzynki elektronicznej ePUAP
-korespondencja - inna niż dotycząca postępowań administracyjnych - moze być również przesyłana pocztą eletroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- składanie dokumentów mozliwe jest również przez skrzynkę podawczą która znajduje się przy wejściu głównym budynku Starostwa Powiatowego obok Kancelarii
- Ze względu na stan epidemii przyjmowanie petentów odbywać się będzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty pod nr tel. 91 317 80 25
Informuję, że korespondencja mailowa nie jest środkiem komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
PINB w Policach będzie czynny zgodnie z wcześniej obowiązującymi godzinami. Przyjęcia bezpośrednie i kontrole w terenie będą realizowane tylko w przypadku spraw wcześniej umówionych.